تماس با ما

۲۲ مهر ۱۳۹۶

سایت پلاستیک یاب برای ایجاد ارتباط بیشتر بین اهالی صنعت پلاستیک و برقرار ارتباط بین فعالان این عرصه به سال ۹۴ اقدام به راه اندازی شد.

خدمات این سایت کاملا رایگان و دو سویه است. یعنی علاوه بر فروشندگان و ارایه کنندگان محصولات، خریداران نیز می توانند اقدام به ارسال آگهی خرید دستگاه ها یا مواد اولیه پلاستیک و یا خدمات مورد نیازشان بنمایند.

به امید خدا تمام خدمات این سایت عام المنفعه و رایگان خواهد بود.

این سایت در زمینه های ماشین الات پلاستیک مانند: دستگاه تزریق پلاستیک -قالب تزریق – بادی و تزریقی، – تولید نایلون ، فریزر – چاپ و دوخت و پرس و تولید بطری پت و دستگاه های بازیافت پت و نایلون وپلاستیک – اسیاب پلاستیک – دستگاه های تولید لوله و پروفیل و ورق و بونولیت و شیلنگ و نخ و طناب و … فعال است.

در زمینه مواد اولیه نیز مانند: مواد اولیه پلی اتیلن و پ پ پتروشیمی – مواد گرانولی نایلون پلی اتیلن و پ پ و مواد آسیابی نایلون و سبد وپلاستیک و .. و ضایعات زنده پلاستیک و مستربچ و افزودنی ها فعالیت دارد. و آگهی رایگان می پذیرد.

ما این راه را ابتدا با توکل به خدا و سپس با سختکوشی و کمک شما عزیزان راه اندازی کرده ایم و امیدواریم بتوانیم این مسئولیت را به بهترین شکل ممکن اجرا نماییم.

لطفا ما را به همکاران و دوستان خود معرفی کنید.

جهت تماس با ما :
تلگرام : https://t.me/plasticyab
ایمیل: azadraha123@gmail.com

+ ثبت اگهی