ضایعات پلاستیکی به مقدار زیاد را انبار نکنید

مطلب زیر توسط یکی از خوانندگان پلاستیک یاب ارسال گردیده است و پلاستیک یاب بدون دخل و تصرف در محتوی اصلی آن را منتشر می کند:
ضایعات پلاستیکی انبار نکنید
“حدود یک سال پیش یکی از دوستان به من پیشنهادی کرد که هر ساله پاییز ضایعات پلاستیک ارزان می شود و بعد عید دوباره گران خواهد شد.
من نیز این موضوع در ذهنم بود و چون کارگاه بازیافت پلاستیک داشتیم, سعی کردم پلاستیک را به قیمت خریداری کنم و در نزدیک عید یا بعد عید به فروش برسانم.
بازار نیز کساد بود و دیگه کاملا تصمیم به انبار کردن گرفتم.حدود ۵۰ تن ضایعات اسیابی و گرانولی و همین قدر هم ضایعات انبار کرده بودم و مقداری هم با چک داده بودم.
یک روز که برای خرید بار ضایعات رفته بودم ناگهان کارگر زنگ زد و با نگرانی پرسید کجا هستی؟گفتم نیم ساعته میرسم کارگاه…. فریاد زد اینجا آتش گرفته….
دنیا سرم خراب شد… تا من برسم کارگاه و در مسیر به همه زنگ زدم و قبل رسیدن من اتش نشانی رسیده بود و خاموش کرده بود.
اما طبق گفته همسایه ها و کارگرم ده دقیقه کل بار ما سوخته بود….
خود دستگاه ها و دینام دستگاهها و تابلو برقها و سقف سالن و کابلها و … نیز سوخته بودند و من نه تنها سرمایه خودم را از دست دادم بلکه مقداری نیز با چک خریداری کرده بودم و یکی از کارگرها نیز ۱۵ درصد سوختگی داشت که فقط خدا رحم کرده بود و سالن هم حدود ۲۰ میلیون تومان خرج برای تعمیر می خواست.

 

بنده این تجربه را به  سایت شما فرستادم و تا شاید کسی اشتباه من را مرتکب نشود و در ده دقیقه کل دارایی اش نسوزد…”

پلاستیک یاب به شما صنعتگران صنعت پلاستیک و پلیمر توصیه می کند:

  1. حتما کارگاه تولیدی خود را بیمه مسئولیت و اتش سوزی بکنید.بسیار مشاهده شده است که افراد به علت حادثه برای کارگر یا میهمان یا اتش سوزی خسارت بسیار زیادی دیده اند.بیمه پول دور ریختن نیست .
  2. پایه مواد پلاستیکی؛نفت می باشد لذا بسیار سریع آتش می گیرد و می سوزد.حتما مرافب باشید و کپسول اتش نشانی در چند جای کارگاه داشته باشید.و وسایل پخت و پز و اتش و همچنین مسیر کابلها و تابلو برق اصلی را از پلاستیک ها دور نگه دارید.
  3. هرگز ضایعات را در تناژ بالا انبار نکنید.پلاستیک یاب توصیه می کند به روز بخرید و به روز بفروشید.اگر گران شد، شما نیز گران می خرید و گران می فروشید.

لطفا تجربیات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر تمایل داشتید با نام خودتان یا شرکت شما منتشر می شود.

جهت تماس با ما :
تلگرام : https://t.me/plasticyab
ایمیل: azadraha123@gmail.com

کپی رایت و حمایت از ما :

لطفا جهت حمایت از ما و رعایت کپی رایت ، این مقاله را صرفا با لینک به این صفحه منتشر کنید.

پلاستیک یاب سامانه جامع ایست که قصد دارد به صورت رایگان و عام المنفعه فعالان صنعت پلاستیک و پلیمر را دور هم جمع کند تا علاوه بر گسترش کسب و کار تان از طریق فروش به خریدار و خرید از دست اول، اتحادی نیز بین آنها شکل گیرد

کلمات کلیدی :
مشابه :
+ ثبت اگهی