تعدادی تماس هر روز داریم که این سوال را دارند که سود بازیافت پلاستیک به چه صورت و به چه مقدار است؟ خوب ما در اینجا می خواهیم به این مسئله کامل بپردازیم و توضیح بدهیم که سود بازیافت پلاستیک و اسیاب پلاستیک یا نایلون یا پت و یا سود دستگاه خردکن سبد و بازیافت پت به چه میزان و آیا اصلا محاسبه این سود روی کاغذ امکان پذیر هست ؟آیا صرفه اقتصادی با وضعیت موجود دارد ؟این مسائل را در اینجا بررسی می کنیم

برای مشاوره رایگان و دریافت فیلم و لیست قیمت دستگاهها با شماره  ۰۹۱۰۵۹۱۸۷۴۲ تماس بگیرید

محاسبه سود و درامد خط بازیافت و کارخانه بازیافت پلاستیک

برای محاسبه سود هر فعالیت اقتصادی باید به این صورت عمل کرد که قیمت مواد اولیه و علاوه هزینه ها را از قیمت فروش محصول نهایی کم می‌کنیم تا سود خالص به دست بیاد.
هزینه های یک خط بازیافت عبارتند از

اجاره یا هزینه یک سالن(در صورت مالک بودن هزینه اجاره معادل را در نظر بگیرید)
هزینه های کارگران و کارمندان بعلاوه هزینه رفت و آمد و ناهار و صبحانه و لباس کار و …
هزینه بیمه و تامین اجتماعی
آب برق گاز و فاضلاب
هزینه تعمیرات دستگاه و موارد مصرفی دستگاه مانند تسمه و بلبرینگ ها یا تیغه آسیاب
هزینه سرمایه اولیه یا تورم که هزینه راه اندازی یک کارخانه بازیافت ضایعات پلاستیک است و مثلاً اگر شما صد میلیون برای این کار اختصاص داده اید و سود بانکی این صد میلیون در هر سال ۲۰ میلیون تومان می باشد و چون ماشین آلات شما به مرور مستهلک خواهد شد و در مقابل تورم آنچنان بالا افزایش قیمت نخواهد داشت پس باید شما این را در نظر بگیرید که در عرض سه سال باید هزینه دستگاه ها از تولید گرفته بشه پس ۳۳% هزینه سرمایه شماست.
و هزینه های دیگر بستگی به شرایط خودتان دارد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۰۵۹۱۸۷۴۲ تماس بگیرید

قیمت هر کیلو پلاستیک اسیاب شده

قیمت فروش محصول را می توان از جاهایی مانند سایت پلاستیک یاب یا گروه های واتساپی به دست آورد و یا تحقیقات میدانی از فروشندگان و خریداران مواد اولیه.
حال به قیمت مواد اولیه خودمان چه ضایعات پلاستیک می باشد نیاز داریم اگرما قیمت مواد اولیه بعلاوه هزینه را از قیمت محصول نهایی کم‌کنیم سود خالص ما به دست خواهد آمد


قیمت ضایعات پلاستیکی ( پت و سبد و نایلون و ..)

مسئله اصلی که پیش می‌آید دقیقاً در اینجاست.فرض کنید شما ضایعات پلاستیک را به قیمت ده هزار تومان خریداری میکنید. سوال من این است قیمت مواد اولیه شما چقدر است اگر شما می گویید ۱۰۰۰۰تومان پاسخ غلط است چرا که ضایعات پلاستیک ناخالصی دارد و ناخالصی ها باعث می شود که محاسبه قیمت مواد اولیه شما سخت تر بشود مثلا شما اگر دو تن بطری پت ضایعاتی را بخرید تا بازیافت کنید امکان دارد ۵۰۰ کیلو از این ضایعات پت،مواردی مانند چوب خاک یا آب  یا نوشابه یا  ناخالصی هایی از این دست باشد.

در دوره آموزشی کاویان بازیافت این مسئله را کاملا شرح داده ایم که چگونه ضایعاتی بخرید که قابل محاسبه باشد و شما بدانید قیمت مواد اولیه شما دقیقاً چه مبلغی است. 

 

لطفا قبل از ورود به مقوله بازیافت این دوره که کاملا بازار محور تولید شده و موارد حقیقی و نکات پنهان را توضیح می دهد ،  را با مبلغ ناچیزی تهیه کنید و با دقت تمام مباحث ان را ملاحظه و سپس تصمیم بگیرید.

 سود و درامد واقعی بازیافت پت و نایلون و سبد

واقعیت این ست که اگر افرادی در جامعه مشغول به کاری هستند پس حتما سودده است اما از طرفی تعداد افرادی که وارد بازیافت می شوند و زیان می کنند هم کم نیست .سود واقعی بستگی به مدیریت و تلاش هوشمندانه و در نظر گرفتن مباحثی ست که شاید عامه صنعت گران انها را نداند و یا به سادگی از کنار ان رد شوند.بنده کوشیده ام در دوره اموزشی این مباحث  را خدمت کسانیکه که واقعا قصد زحمت کشیدن هوشمندانه در صنعت بازیافت را دارند توضیح دهم.قدمی هر چند کوچک اما موثر برای جلوگیری از ضرر و زیان کسانیکه قصد راه اندازی کارخانه بازیافت پلاستیک را دارند

برای مشاوره رایگان و دریافت فیلم و لیست قیمت دستگاهها با شماره  ۰۹۱۰۵۹۱۸۷۴۲ تماس بگیرید

آگهی منقضی شده است.
تهران
به روز می باشد
کلیک کنید

وقتی تماس گرفتید ،حتما بگید از طریق "پلاستیک یاب" تماس گرفتین تا تخفیف ویژه برای شما در نظر گرفته بشود.

+ ثبت اگهی