صنعت پارس فروش خط تولید نایلون

مجموعه‌ی مدیران صنعت پارس یکی از با سابقه‌ترین مجموعه‌های صنعتی در کشور است که در زمینه‌ی فروش خط تولید نایلون و نایلکس فعالیت دارد.

تولید نایلون و نایلکس در کشور ما با توجه به استفاده‌ی گسترده از این محصولات در موارد مختلف، از گذشته تا کنون از رونق خوبی برخوردار بوده است؛ با این حال هنوز کسانی هستند که تفاوت بین نایلون و نایلکس را نمی‌دانند.

در واقع نایلون و نایلکس دو محصول مجزا در تولید صنایع پلاستیکی محسوب می‌شوند که هر یک ویژگی‌ها و مشخصات مخصوص به خود را دارند.

اگر بخواهیم تفاوت کاربرد این دو را با ذکر مثال بیان کنیم می‌توانیم به انواع پلاستیک رکابی که در فروشگاه‌ها و مراکز خرید مورد استفاده قرار می‌گیرند اشاره کنیم که همان نایلکس ها هستند
و با نام فیلم پلی اتیلن سنگین نیز شناخته می‌شوند.

از دیگر کاربردهای نایلکس نیز می‌توان به تولید سفره یک بار مصرف، نایلکس های فروشگاهی، کیسه‌های فریزر و کیسه زباله‌های رولی اشاره کرد.

در این میان، گروه صنعتی مدیران صنعت پارس اقدام به فروش خط تولید نایلون و نایلکس با استفاده از بهترین دستگاه‌های دوخت و بسته بندی کرده است تا بتواند نیاز تولید کنندگان داخلی را به خرید این خط تولید پاسخ دهد.

فروش خط تولید نایلون و نایلکس با توجه به ساخت هر یک از این محصولات و مدل تولید و بسته بندی هر یک در کشور انجام می‌گیرد که یکی از با سابقه‌ترین مجموعه‌های صنعتی در این زمینه، مجموعه‌ی مدیران صنعت پارس می‌باشد.

آگهی منقضی شده است.
تهران
توافقی
کلیک کنید

وقتی تماس گرفتید ،حتما بگید از طریق "پلاستیک یاب" تماس گرفتین تا تخفیف ویژه برای شما در نظر گرفته بشود.

مشابه :
+ ثبت اگهی