دستگاه تولید نایلون و نایلکس رو از اصفهان گرفتم الان بندرعباس هست.از عهده کار بر نیامدم نتونستم راه اندازیش کنم زیر قیمت میفروشند بیستو پنج گرفتم ی سال پیش ده تومن میفروشم
وقتی تماس گرفتید ،حتما بگید از طریق "پلاستیک یاب" تماس گرفتین تا تخفیف ویژه برای شما در نظر گرفته بشود.
طبقه بندی آگهی ها
آخرین مقالات