باسلام میخوام یه کارگاه تولید نایلون سازی راه بندازم اگه کسی به صورن نقد و اقساط داره تماس بگیره…ده میلیون نقد دارم مابقی قسطی
وقتی تماس گرفتید ،حتما بگید از طریق "پلاستیک یاب" تماس گرفتین تا تخفیف ویژه برای شما در نظر گرفته بشود.
طبقه بندی آگهی ها
آخرین مقالات