شروع به کار

۱۶ آذر ۱۳۹۵

بسم الله الرحمن الرحیم

سایت پلاستیک یاب برای ایجاد ارتباط بیشتر بین اهالی صنعت پلاستیک و برقرار ارتباط بین فعالان این عرصه اقدام به راه اندازی شد.

خدمات این سایت کاملا رایگان و دو سویه است. یعنی علاوه بر فروشندگان و ارایه کنندگان محصولات، خریداران نیز می توانند اقدام به ارسال آگهی خرید دستگاه ها یا مواد اولیه پلاستیک و یا خدمات مورد نیازشان بنمایند.

این سایت در زمینه های ماشین الات پلاستیک مانند: دستگاه تزریق پلاستیک -قالب تزریق – بادی و تزریقی، – تولید نایلون ، فریزر – چاپ و دوخت و پرس و تولید بطری پت و دستگاه های بازیافت پت و نایلون وپلاستیک – اسیاب پلاستیک – دستگاه های تولید لوله و پروفیل و ورق و بونولیت و شیلنگ و نخ و طناب و … فعال است.

در زمینه مواد اولیه نیز مانند: مواد اولیه پلی اتیلن و پ پ پتروشیمی – مواد گرانولی نایلون پلی اتیلن و  پ  پ و مواد آسیابی نایلون و سبد وپلاستیک و .. و ضایعات زنده پلاستیک فعالیت دارد. و آگهی رایگان می پذیرد.

ما این راه را ابتدا با توکل به خدا و سپس با سختکوشی و کمک شما عزیزان راه اندازی کرده ایم و امیدواریم بتوانیم این مسئولیت را به بهترین شکل ممکن اجرا نماییم.

کپی رایت و حمایت از ما :

لطفا جهت حمایت از ما و رعایت کپی رایت ، این مقاله را صرفا با لینک به این صفحه منتشر کنید.

پلاستیک یاب سامانه جامع ایست که قصد دارد به صورت رایگان و عام المنفعه فعالان صنعت پلاستیک و پلیمر را دور هم جمع کند تا علاوه بر گسترش کسب و کار تان از طریق فروش به خریدار و خرید از دست اول، اتحادی نیز بین آنها شکل گیرد

کلمات کلیدی :
مشابه :
+ ثبت اگهی